woensdag 30 mei 2012

Een Heerlijke dag gewenst

Hallo Allemaal,

Deze keer geen stempelafdrukje ingekleurd, maar een simpel kaartje gemaakt.
Het patroon komt van het blog van Noor.
Een Cupcake! Het patroon heb ik heel iets vergroot en gemaakt met kraft papier van het JOY merk.
Dit is echt super fijn papier van het is dikker (300gr)
De topping heb ik gemaakt van rose papier en de onderkant van designpapier van marianne design.
Op de topping heb ik met flowersoft een randje eromheen gemaakt en wat bling bling steentjes geplakt.
Op de onderkant heb ik nog een bloemetje gedaan.
Daarna een label er aangedaan (deze is van magnolia) met een toepasselijke tekst
EEN HEERLIJKE DAG GEWENST!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik ben er blij mee.


Groetjes Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten