woensdag 6 juni 2012

A Birthday Recipe

Hallo Allemaal,

Wat is het toch een rotweer! Maar zo heb ik wel een goede reden om te freubelen.
Deze keer geen Magnolia stempel maar eentje van Lily off the valley
Ik heb hem al een hele tijd terug gekocht maar nog geen kaart meegemaakt. Schandalig!

Het afdrukje heb ik gestempeld op het nieuwe kraftpapier van JOY craft
Deze is 300grams en je kan er ideaal op kleuren met prisma potloden.
Als eerste heb ik wel alles gekleurd met wit voor een goeie basis.
Ook de tekststempel is van Lily off the valley

Als basis heb ik een gewone witte kaart gebruikt.
Daarbovenop zit ook het kraftpapier van Joy.
De vlaggetjes zijn gemaakt van een nieuwe snijmal van Joy craft.
De swirls en witte achtergrond zijn gemaakt van snijmallen van marianne design.
Lint en bloem zijn uit eigen voorraad.

Ook aan de binnenkant heb ik kraftpapier van Joy gebruikt.
De cupcake heb ik gemaakt van een snijmal van marianne design.
Het papier is van magnolia.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Fijne freubeldag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten