dinsdag 19 juni 2012

Mijn eerste kerstproject

Hallo Allemaal,

Nou mijn eerste kerstproject is een feit, ik heb een boekkaart gemaakt.
Nu is de eerste kerstkaart altijd eigenlijk moeizaam maar deze keer wist ik precies wat ik wilde.


Als basis heb ik cardstock papier gebruik van Bazzil de straw.
Je heb twee stroken van 16 bij 30cm nodig en twee van 10,5 bij 30cm
Deze ril je om de twee cm. En vouw je dan zigzag en dan kan je ze in elkaar vouwen.
Je krijgt dan een boek met een open midden.
Dan moet je natuurlijk een omslag hebben deze maak je 16,5 bij 16 bij 30 en deze ril je bij 14 en 16 cm.
Dit geheel zet je dan in elkaar en dan kan het aankleden beginnen.
De stempels zijn beide van magnolia en heb ik ingekleurd met prisma potloden.
En verder kleed je hem aan in eigen stijl.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Chantal

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt Chantal. Mooi hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal, in je mail had je je blogadres vermeld, dus ik dacht ik ga eens bij je "op bezoek" om te zien wat voor moois jij maakt. Ben maar gelijk volger geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    Wat is dit mooi geworden zeg!

    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen