donderdag 24 mei 2012

Speciale verjaardagskaart

Hallo Allemaal,

Het is weer een hele tijd geleden dat ik een kaart heb gepost.
Maar ik had het zo gigantisch druk met van alles en nogwat dat ik er niet aan toe kwam.

Deze kaart heb ik speciaal gemaakt voor mijn dochtertje zij is namelijk op 14 Mei 7 jaar geworden.
De reden dat ik voor de zeemeermin heb gekozen is omdat Yorinde zelf hier helemaal weg van is.
Ik heb de afdruk ingekleurd met prisma potloden. (deze zijn overigens te koop bij doe@ding)
De basis van de kaart is gemaakt van kraft papier en is gebeurd van een snijmal van marianne design.
Het design papier is van magnolia, en de houten letters heb ik bij krea2day gekocht.
Bij het labeltje die gesneden is van een magnolia snijmal heb ik een schelpje gemaakt en die zijn te koop bij Janecreative.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden

ik zou zeggen geniet van het mooie weer!

1 opmerking: