vrijdag 25 mei 2012

GESLAAGD!

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje met een nieuwe special stempel van magnolia.
Deze zijn te koop bij doe@ding

Aangezien de eindexamens weer zijn begonnen dacht ik laat ik eens een kaartje maken voor geslaagd.
En nog voor een jongen ook.
Dit vind ik toch altijd weer iets moeilijker dan voor een meisje.

Het afdrukje heb ik gestempeld op bazzil papier straw en ingekleurd met prisma potloden. (beide te koop bij doe@ding)
Als basis heb ik gewoon een witte kaart gebruikt en twee kleuren cardstock grijstint.
Het designpapier is van MME en komt ook bij doe@ding vandaan.
Helaas ligt hun webshop er tijdelijk uit maar je kan via de mail of telefonisch gewoon bij ze bestellen.

Ik heb niet teveel tierelantijntjes gebruikt omdat het voor een jongen is.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.



Groetjes Chantal

1 opmerking:

  1. Het is zeker een leuke stempel zeg!
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen