woensdag 7 maart 2012

Verschillende huid mogelijkheden

Hallo Allemaal,

Deze keer even geen kaartje (die volgt morgen) maar ik heb drie afdrukjes gekleurd met ieder een andere huidskleur en wangen.

Alle drie zijn ze gemaakt op cardstock papier van Bazzil de straw.
Dit papier is echt een favoriet van mij zelf.
En ze zijn alle drie ingekleurd met prisma potloden.

De eerste heb ik eerst ingekleurd met 10% french grey en daarna even licht met een doezelaar en sansador bewerkt (reukloze terpetine)
Daarna heb ik de randen aangezet met peach en vervolgens weer bewerkt met de doezelaar en sansador.
De wangen heb ik gedaan met blush pink.


De tweede heb ik ook eerst ingekleurd met 10% french grey en bewerkt met een doezelaar en sansador.
Voor de huidskleur heb ik bij deze gekozen voor seashell pink en de wangen raspberry.
Ook dit heb ik bewerkt met een doezelaar en sansador.

De derde heb ik eerst gekleurd met white en ook weer bewerkt met een doezelaar en sansador.
Voor de huidskleur heb ik gekozen voor nectar en de wangen crimson red.
Deze combinatie is iets warmer van kleur.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
Mocht je vragen hebben mail dan gerust na kaartenenscrappen@hotmail.com
Ik zal er eerdaags ook een maken op donker craft, en met derwent potloden.

Groetjes Chantal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten