zondag 18 maart 2012

For a special fairy princess

Hallo Allemaal,

Ik heb weer heerlijk zitten freubelen en dit is het resultaat.

De basis heb ik uitgesneden met een mal van spellbinders in twee verschillende maten.
De grote met kraft papier van bazzil de maat kleiner uit rose cardstock.
De stempelafdruk is hoe kan het ook anders van de nieuwe magnolia serie.
Ik heb hem ingekleurd met prisma potloden en een beetje accent gegeven met spica pennen.
Het hart heb ik uitgesneden met een mal van nellie snellen.
De bloemen zijn uit eigen voorraad.

Dan de achterkant!

Ook hier zie je dat ik gebruik heb gemaakt van een nog kleinere mal van Spellbinders.
Ik heb hem uitgesneden uit kraft en de rand bewerkt met stickels.
Het hart is uitzelfde als de voorkant alleen een ander designpapier gebruikt.
Bloemen zijn uit eigen voorraad.
Door de rand van de grootste vorm heb ik met de crop i dile gaatjes gemaakt en een koord gedaan voor de sier.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Groetjes Chantal

2 opmerkingen: