donderdag 15 maart 2012

Love

Hallo Allemaal

Ik dacht laat ik weer eens een kaartje posten.
En hoe kan het ook anders dan met een magnolia stempel.
Ik vind deze zo schattig bij elkaar dat ik ze daarom samen op een boomstam heb gemaskerd.
Ik heb ze ingekleurd met prisma potloden.

Als basis heb ik een witte kaart gebruikt.
Maar in plaats van cardstock als achtergrond heb ik een stuk gebruikt van een oude spijkerbroek.
Het designpapier is van K&Company.
Het lintje komt uit eigen voorraad net als de bloemetjes.
De tekst van LOVE heb ik gemaakt met een mal van provocraft en de houten hartjes heb ik gekocht bij intratuin.

De binnenkant heb ik ook gebruik gemaakt van het designpapier van K&Company
En het spijkerstof papier is van MME gekocht bij doe@ding
De tag is van Ranger waar ik een stempel tekst heb opgedaan van Penny Black.
Ook heb ik er nog een bedeltje aangemaakt met de tekst just for you en die heb ik gekocht bij www.janecreative.nl

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten