zondag 1 juli 2012

Wat een Schatje

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik iets gemaakt waar geen stempelafdrukje bij aan te pas is gekomen, maar een foto van het dochtertje van vrienden Mila Roxy.
Het is zo'n mooie foto dat ik het niet kon laten iets mee te gaan doen.
De foto heb ik afgedrukt op canvas (dit komt bij de action vandaan)
De achtergrond designpapier is van de K&Company en ik vond juist deze zo mooi omdat de kleur goed past bij de kleertjes die Mila aan heeft.
De naam heb ik gemaakt met clearstempels op designpapier van K&Company en uitgeknipt.
De vlindertjes zijn met een pons gemaakt van Martha Steward.
De tekst van wat een schatje is met kleine houten lettertjes gedaan en die komen bij Krea2Day vandaan. Ik heb ze geplakt op een cirkel die gemaakt is van een creatable van MD.
Ook de bloem en swirls onder in de hoek zijn gemaakt met creatables die overigens ook te koop zijn bij Krea2Day. Het kant is uit eigen voorraad.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    Dat is zeker een schatje! Heel mooi gedaan hoor, dat papier past er zeker goed bij.

    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen