donderdag 26 juli 2012

Voor mijn kleine meissie!

Hallo Allemaal,

Vandaag geen kaartje maar een dienblad omgetoverd tot fotolijstje!
Het dienblad zag ik vorige week bij de action liggen en aangezien de prijs daar reuze meevalt heb ik hem maar meegenomen.
Tot ik gister een idee kreeg om dit fotolijstje ermee te maken.
Eerst heb ik hem bewerkt met Gesso (ook van de action)
De foto heb ik afgedrukt op canvas fotopapier (ook van de action)
Met een nestabilitie heb ik hem uitgesneden in een leuke vorm.
Als basis heb ik eerst op de achtergrond kraft gebruikt van Joy, en toen de foto erop gedaan.
En daarna simpel aangekleed met wat frutsels. Het kleine flesje met zand heb ik vorig jaar tijdens onze zomervakantie gekocht in Noord-Holland, de houten letters komen bij Krea2Day vandaan.
De tekststempel heb ik ook afgedrukt op canvas en uitgesneden met een malletje.
Vond de tekst wel toepasselijk Summer Days....are moments to treasure.

De foto is mijn jongste dochter ze word met december 4jaar, en is een echte Bengel.
Maar momenten zoals deze dat ze rustig aan het spelen is in de zandbak moet ik als moeder even vastleggen.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, ik wel en hij krijgt dan ook zeker een plekje aan de muur in de woonkamer!

Fijne zomerdag vandaag
Groetjes Chantalhttp://kreatejadt.blogspot.com

5 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal wat een leuk idee,mooi gemaakt ook.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is super leuk bedacht en wat mooi.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk dienblad heb je gemaakt Chantal, leve de A-C-tion zeg ik dan altijd:-) Zou je misschien nog even de challenge van Krea Teja willen 'linken' in je bericht?
    En natuurlijk bedankt voor je deelname deze keer!
    Groetjes Mieke
    ps: Ik weet niet of je het weet maar je hebt je woordvertificatie aan staan...heb al 3 pogingen gedaan om een reactie achter te laten. Misschien een idee om uit te zetten:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt geweldig gedaan :) Leuk dat je meedoet met de challenge van Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen