dinsdag 8 januari 2013

Wie doet er mee met de VALENTIJNS challenge

Hallo Allemaal,

Ik dacht net goh laat ik eens een leuke Challenge doen, en aangezien het over een goeie maand
Valentijnsdag is lijkt me dit THEMA wel geschikt!

De kleuren die je MOET gebruiken zijn als volgt.

 
Welke creatie je maakt mag je helemaal zelf beslissen, dit kan een kaart zijn of een kado doosje enz.
Tevens moet er wel een tekst van Valentijn in verwerkt zijn EN....je moet het maken voor een specifiek persoon en in het kort toelichten waarom juist deze persoon volgens jouw een valentijns presentje verdiend!
 
Mail mij een foto en het verhaal erachter voor 14 Februari door
Ik maak dan op 16 Februari de winnaars bekent.
De drie mooiste creaties winnen een prijs.
 
Ik zou zeggen zet hem op!
 
Groetjes Chantal

1 opmerking: