zaterdag 20 oktober 2012

Happy Christmas

Hallo Allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart gemaakt met spullen van Stampin-Up

Als basis gewoon wit papier van 13,5 bij 27cm en dan dubbel gedaan zodat je kaart 13,5 bij 13,5cm wordt.
Daarna heb ik van natural white papier een vierkant gesneden van 13 bij 13cm.
Deze heb ik erop geplakt.


Toen heb ik een designpapier gebruikt en met een sierrand bewerkt zodat je de halve cirkels krijgt.
Vervolgens heb ik doormiddel van een Sizzix mal speciaal ontworpen voor Stampin-Up
een petal cone uitgesneden enkel en deze dubbelgevouwen.
De ene flap heb ik na buiten gevouwen en de bloem opgeplakt de ander na buiten gelaten en de sier-
halve cirkel opgeplakt.
De rode banner die je ziet zit op de snijmal van de petal cone erbij en vond het wel iets hebben om deze zo aan de zijkant te gebruiken.
Ook de bloem is gemaakt met een Sizzix mal die ook speciaal voor Stampin-Up is gemaakt!
Ik heb deze 4x uitgesneden in twee verschillende designs en doormiddel van een brad vastgemaakt aan elkaar.
De tekst is ook van Stampin-Up en die heb ik met een snijmal uitgesneden zodat je een sierlijke banner hebt.

Ik hoop dat jullie het mooi vinden.


Mochten er mensen zijn die een catalogus willen van Stampin-Up dan kan dit tegen een kleine vergoeding. Maar je kan de catalogus ook online bekijken bij www.stampinup.nl
Zijn er producten die u wilt bestellen dan kan dit via mij.
Wilt u een demo bij u thuis of een workshop dan kan dit ook afgesproken worden via mij.
Mocht u vragen hebben of wilt u zelf demonstratrice worden van Stampin-Up mail dan na kaartenenscrappen@hotmail.com


Groetjes Chantal

1 opmerking: