donderdag 30 augustus 2012

Een kaart in de vorm van een Klapper

Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien in de vorm van een klapper.
Je kan hem ook als mini fotoalbum gebruiken.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van kraft papier van Joy deze is mooi stevig dus echt ideaal
om te gebruiken.
De stempel is van de nieuwste serie van magnolia.
Het designpapier is van verschillende merken, maar ben vergeten op te schrijven waar ik ze heb uitgehaald.
De snijmallen die ik heb gebruikt zijn van Joy, Marianne design en Spellbinders en de bloem is met een snijmal van magnolia gemaakt.


De binnenkant heb ik iets kleiner gemaakt.
En simpel aangekleed met een bloemetje en het envelopje.
Daar zit een kaartje in waar je eventueel nog iets kan opschrijven.
Op de blanco kanten die simpel is aangekleed met cremekleurig cardstock zou je dan eventueel nog een leuke foto kunnen plakken.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Ik wens iedereen een fijne dag en tot de volgende keer!

Groetjes Chantal

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Wat een geweldige kaart/album heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend gemaakt Chantal, ik vind het super hoe je dat gedaan hebt.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen