vrijdag 13 april 2012

Wishing you a day that sparkles

Hallo Allemaal,

Het heeft even geduurd maar hier weer een kaartje met een magnolia stempel uit de serie prins&princessen.
De stempelafdruk heb ik afgedrukt op cardstock van bazzil maar dan ivoor glad.
Deze komt bij doe@ding vandaan.
Ik heb hem ingekleurd met prisma potloden.
Als basis heb ik het papier gebruikt van bazzil de straw.
Het designpapier is van magnolia en prima marketing en komt ook bij doe@ding vandaan.
Het label en bloemetjes zijn gemaakt van een snijmal van magnolia.
Het kant is uit eigen voorraad.


Ook de binnen heb ik voorzien van een leuk papiertje.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Groetjes Chantal

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal.
    Wat een leuk kaartje is dit. Zo lief met die zachte kleurtjes. Ik ben nog maar pas begonnen met een blog en nodig je hierbij uit om ook eens een kijkje bij mij te komen nemen. Ik ben bij jou in ieder geval volger geworden. Ik kleur voornamelijk in met Aquamarkers en Derwent colorsoft potloden.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen