maandag 27 februari 2012

Speciaal voor jou

Hallo Allemaal

Met het weekend heb ik dit kadozakje gemaakt.
De basis is gewoon een bruine suikerzak.
Ik heb papier gebruikt in vrolijke kleurtjes om zo alvast een beetje voorjaar in huis te halen.
De stempel is natuurlijk van magnolia en heb ik ingekleurd met prismapotloden.
De kleine bloemetjes zijn gemaakt van een doohickey van magnolia de helleborus.
Verder heb ik cardstock gebruikt en papier van marianne design.
De lintjes zijn uit eigen voorraad, en de hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met een oranje gloss pen van viva.

De achterkant heb ik ook beplakt met cardstock en designpapier.
En ook hier heb ik de bloemetjes terug laten komen maar dan in een ander kleurtje.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten